Sales Assistant Professional Kitchens

You are here: Home \ Contact \ Sales Assistant Professional Kitchens

Sales Assistant Professional Kitchens

Intro:

Er mee voor zorgen dat klanten hun grootkeuken efficiënter kunnen organiseren en daarbij ook nog eens jezelf verder ontwikkelen? Bij Sabemaf kan het!

Functie:

Wat ga je doen als Sales Assistant bij Sabemaf ?
In deze back-office functie ondersteun je het commerciële team van Sabemaf bij de verkoop van professionele vaatwassers en installaties voor organische afvalverwerking.
• Op basis van de informatie die je van het commerciële team krijgt, zorg jij ervoor dat klanten correcte en duidelijke offertes en prijsberekeningen ontvangen.
• Sabemaf geeft jou de tijd om je in te werken. In het begin stel je doorgaans offertes op voor standaard toestellen. Naarmate jouw expertise vergroot, maak je offertes op voor complexere en grotere installaties.
• Omdat jij een grote interesse hebt in technische en inhoudelijke elementen, ga je je als Sales Assistant stapsgewijs steeds verder verdiepen in het uitgebreide productgamma. Jij hebt hier zelf het heft in handen. Je zoekt informatie op in technische fiches en op plannen, je stelt vragen aan de ervaren collega’s, je vergezelt het commerciële team bij klantenbezoeken, je gaat op zoek naar relevante informatie bij de leveranciers, je neemt deel aan trainingen, … .
• De functie is gevarieerd en leerrijk. Elke offerte wordt namelijk op maat van de klant opgemaakt en elke aanvraag is anders. Copy-paste is niks voor jou!
• Je vindt het geen probleem dat de offertes die je opmaakt verder worden aangevuld door de experten van Sabemaf of nog worden gewijzigd door bijkomende vragen van klanten. Zolang de bestelbon niet is ondertekend, blijft een offerte een levend gegeven.
• Je werkt dagelijks met Navision en zorgt er ook voor dat nieuwigheden over toestellen en toebehoren in het systeem worden bijgewerkt.

Profiel:

Ben jij de nieuwe Sales Assistant van Sabemaf? Dit is wie jij bent:
• Je werkt graag samen met anderen. Elk project dat Sabemaf realiseert, is namelijk het resultaat van teamwerk.
• Je zet graag de puntjes op de i. Je wil immers dat de offertes die de deur uit gaan correct zijn.
• Je begrijpt technische plannen en/of fiches of wil dit leren. Je gaat hiermee actief aan de slag bij de opmaak van de offertes.
• Jij wil actief jouw talenkennis gebruiken. Het opstellen van de offertes doe je in het Nederlands. Voor een vlotte communicatie met de leveranciers gebruik je Engels en Frans. Met collega’s spreek je Frans en Nederlands.
• Bij voorkeur heb je een aantal jaren ervaring als commercieel medewerker, (internal) sales assistant, sales support, inside sales, commercieel administratief bediende, …
• Je hebt een hogere opleiding in een commerciële, technische of administratieve richting afgerond.

Aanbod:

Wat biedt Sabemaf jou als je bij hen komt werken als Sales Assistant?
Je maakt deel uit van een groeiend Belgisch bedrijf. Dagelijks zorgen 53 medewerkers van Sabemaf voor een optimale klantenservice. Je komt terecht in een organisatie met familiaal karakter waar je geen nummer bent. Onder de middag is er tijd om samen met de collega’s een hapje te eten en jaarlijks worden er teamactiviteiten georganiseerd.
Dit zeggen medewerkers die bij Sabemaf werken:
“Je kan voor vragen terecht bij collega’s. Samen wordt er dan naar oplossingen gezocht.”
“Onze CEO kent ons allemaal en begroet ons iedere morgen.”
“Hier wordt rekening gehouden met de input van alle medewerkers, techniekers, werfleiders, sales medewerkers, …. Elk project is teamwerk en iedere medewerker is een schakel in de ketting.”
“Hier wordt geïnvesteerd in vernieuwing en verbetering. Nieuwe software, degelijk werkmateriaal, …. In de zomer van 2018 zijn we verhuisd naar een modern kantoor, helemaal in het groen.”
• Een voltijds contract van onbepaalde duur
• Een marktconform salaris met volgende extralegale voordelen: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ecocheques
• 20 verlofdagen en 12 ADV dagen/ jaar. Je werkt 40u/week.
• Opleidingen die nodig zijn om het productgamma te leren kennen, maar ook om jouw competenties en vaardigheden verder te ontwikkelen
• Werken in een groene en filevrije omgeving. Je werkt in een modern en nieuw kantoorgebouw gelegen in een bedrijventerrein in Waver Nord. Bushalte op 500m. Ruime parkeergelegenheid naast het gebouw. Hier zie je waar het bedrijf gelegen is.
• Gratis koffie, thee, water

Hoe reageren?

Voor deze vacature werken we samen met het selectiebureau Search & Selection.

Interesse?
Wacht niet langer en solliciteer nu !
Laad jouw CV en motivatiebrief op in onze databank via volgende link. Dit neemt enkele minuten in beslag.
Na maximaal 1 week, mag je van ons een seintje verwachten.
Graag tot binnenkort!

Hoe ziet de selectieprocedure eruit?

• HR Consultants Anja en Stacey staan in voor de eerste selectie op basis van jouw CV. Wanneer wij hierin interessante aanknopingspunten zien, bellen we je op voor een telefonische screening.
• Als we na ons telefonisch contact relevante elementen zien, nodigen we je voor een verkennend gesprek in ons kantoor te Zaventem. Voorafgaand vragen we jou om thuis een korte persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen. We gaan tijdens het gesprek dieper in op jouw motivatie, jouw ervaring(en) en beantwoorden uiteraard ook jouw vragen.
• Zien wij na het gesprek een goede match met de vacature van Sales Asssitant, dan mag je je gaan voorstellen bij Sabemaf in Waver. Je ontmoet er de CEO en de HR manager. Na maximaal 2 weken krijg je nieuws over jouw sollicitatie. Mogelijk volgt een 2de gesprek, en als laatste stap heb je een afspraak voor de ondertekening van jouw contract.
• Voor feedback over de gesprekken kan je bij ons terecht.

Hoe ziet de selectieprocedure eruit?

• HR Consultants Anja en Stacey staan in voor de eerste selectie op basis van jouw CV. Wanneer wij hierin interessante aanknopingspunten zien, bellen we je op voor een telefonische screening.
• Als we na ons telefonisch contact relevante elementen zien, nodigen we je voor een verkennend gesprek in ons kantoor te Zaventem. Voorafgaand vragen we jou om thuis een korte persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen. We gaan tijdens het gesprek dieper in op jouw motivatie, jouw ervaring(en) en beantwoorden uiteraard ook jouw vragen.
• Zien wij na het gesprek een goede match met de vacature van Sales Assistant, dan mag je je gaan voorstellen bij Sabemaf in Waver. Je ontmoet er de CEO en de HR manager. Na maximaal 2 weken krijg je nieuws over jouw sollicitatie. Mogelijk volgt een 2de gesprek, en als laatste stap heb je een afspraak voor de ondertekening van jouw contract.
• Voor feedback over de gesprekken kan je bij ons terecht.

Heb je nog vragen over deze vacature of over de organisatie Sabemaf

neem dan gerust contact op met Search & Selection op het nummer 02 759 22 10 of via brussel@searchselection.com.