Sabemaf nv is een familiale, professionele en dynamische KMO, gevestigd te Waver en reeds bijna 100 jaar actief in de grootkeukensector. Met onze producten en diensten bieden wij onze klanten innovatieve en lange termijn oplossingen op vlak van voedselvoorbereiding, verdeling, vaatwasinstallaties en organisch afval verwerking. Sabemaf streeft ernaar een verantwoordelijke organisatie te zijn die zowel het sociale aspect als het aspect milieu voorop stelt. Eerlijkheid, openheid, professionalisme en verantwoordelijkheid zijn kernwaarden in onze aanpak. Om de doelstellingen te realiseren zoeken wij gemotiveerde mensen die met passie en gedrevenheid en op lange termijn met ons willen samenwerken.
Als medewerker van de back office binnen het verkoopteam ondersteun je de projectverantwoordelijken en werk je nauw samen met de technische en administratieve dienst.
Je voornaamste taken zijn onder meer:
• Opstellen van basisplannen met behulp van toepassingen zoals Autocad, Sketchup, enz.
• Voorbereiding van offertes op basis van de studies van projectverantwoordelijken of via aanbestedingen
• Opmaken van prijsberekeningen met behulp van een ERP systeem rekening houdende met de tarieven van de leveranciers of onderaannemers
• Verstrekken van de nodige administratieve documenten bij een offerte (technisch-commerciële beschrijvingen, documentatie, diverse attesten…)
• Ondersteunen bij het opstellen van de beschrijving van de vooropgestelde uitrusting
• Afhankelijk van je capaciteiten, verkoopargumenten opstellen
• Bevestigen en beheren van klantenorders
• Opvolgen van de dossiers in hun uitvoeringsfase tot aan de pre-facturatie
• Diverse administratieve taken
• Administratieve/commerciële opleiding of ervaring in een soortgelijke functie
• Affiniteit met of ervaring in een technische omgeving
• Leergierige, dynamische , flexibele en polyvalente persoon
• Stressbestendig en vlotte communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk
• Team player met een nauwkeurige en proactieve ingesteldheid
• Perfect Nederlandtalig, een goede tot zeer goede kennis van het Frans. Vlotte kennis van Engels is een pluspunt
• Goede kennis van MS Office, Autocad en Sketchup
Sabemaf biedt een boeiende en gevarieerde functie binnen een stabiele en dynamische werkomgeving. Voor meer informatie over de activiteiten van Sabemaf kan je terecht op www.sabemaf.be.
Je kan rekenen op een competitief salarispakket.
Heb je interesse? Stuur uw sollicitatie naar mevrouw Marleen Jeuris, HR Director, via m.jeuris@sabemaf.be.