Sabemaf is een gekende naam in de grootkeukensector en realiseert projecten in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. De oplossingen die we aan onze klanten aanbieden vereenvoudigen en verbeteren de werking van grootkeukens in diverse sectoren. Voor meer informatie over de activiteiten en realisaties van Sabemaf kan je een kijkje nemen op onze website: www.sabemaf.be.
Momenteel zijn wij op zoek naar een
Sta je graag in direct contact met klanten en hou je ervan probleemoplossend te werken en verantwoordelijkheid te nemen? Sta je administratief sterk in je schoenen en ben je goed georganiseerd? Kan je vlot communiceren in het Nederlands en het Frans? Ben je klaar om een nieuwe uitdaging aan te gaan? Lees dan zeker verder!
“Je kan voor vragen terecht bij collega’s en directie. Samen wordt er dan naar oplossingen gezocht.” “Onze CEO kent ons allemaal en begroet ons iedere morgen.”
“Hier wordt rekening gehouden van de input van alle medewerkers, techniekers, werfleiders, sales medewerkers, …. Elk project is teamwerk en iedere medewerker is een schakel in de ketting.”
“Bij Sabemaf wordt geïnvesteerd in vernieuwing en verbetering. Nieuwe software, degelijk werkmateriaal, …. In de zomer van 2018 zijn we verhuisd naar een modern kantoor, helemaal in het groen.”
Geïnteresseerde kandidaten sturen hun kandidatuur zo snel mogelijk naar Marleen Jeuris, Sabemaf, avenue Léonard de Vinci te B-1300 Waver, tf 010 47 12 12, fax : 010 47 12 24, e-mail : job@sabemaf.be.
Voor meer informatie over Sabemaf kan u terecht op onze website www.sabemaf.be