Dispatcher/Planner dienst na verkoop

You are here: Home \ Contact \ Dispatcher/Planner dienst na verkoop

Bedrijfsprofiel:

Sabemaf is een gekende naam in de grootkeukensector en realiseert projecten in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. De oplossingen die we aan onze klanten aanbieden vereenvoudigen en verbeteren de werking van grootkeukens in diverse sectoren. Voor meer informatie over de activiteiten en realisaties van Sabemaf kan je een kijkje nemen op onze website: www.sabemaf.be.

Momenteel zijn wij op zoek naar een

Dispatcher/planner dienst na verkoop

Functie:

Sta je graag in direct contact met klanten en hou je ervan probleemoplossend te werken en verantwoordelijkheid te nemen? Sta je administratief sterk in je schoenen en ben je goed georganiseerd? Kan je vlot communiceren in het Nederlands en het Frans? Ben je klaar om een nieuwe uitdaging aan te gaan? Lees dan zeker verder!

  • Je staat in voor de organisatorische en administratieve opvolging van alle technische interventies uitgevoerd door de dienst na verkoop. Dit omvat oa. opmaak van de werkbonnen, de werkverdeling en planning van zowel interne als externe technici.
  • Je staat de klanten telefonisch te woord ivm herstellingsaanvragen of onderhoud.
  • Je maakt herstellingsbestekken op en werkt de uitgevoerde interventies administratief vlot en correct af.
  • Je werkt in een team van 3 personen met regio Vlaanderen en Brussel als je werkdomein.

Profiel:

  • Je hebt reeds enige ervaring in een vergelijkbare functie en vooral met het aansturen en plannen van binnen- en buitendienst technici.
  • Organisatorisch ben je goed onderlegd en klantentevredenheid voer je hoog in het vaandel.
  • Op administratief vlak getuig je van grote nauwgezetheid en kan je vlot overweg met IT- toepassingen.
  • Je bent een teamplayer en beschikt zowel in het Nederlands als in het Frans over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent niet bang voor het nemen van de nodige verantwoordelijkheden en het nemen van beslissingen in functie van de langtermijn relatie met de klant en organisatie.
  • Enige technische kennis is een groot voordeel

Aanbod:

  • Je maakt deel uit van een stabiel Belgisch bedrijf. Dagelijkse zorgen 52 medewerkers van Sabemaf voor een optimale klantenservice. Je komt terecht in een organisatie met familiaal karakter waar je geen nummer bent.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een marktconform salaris met volgende extralegale voordelen: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ecocheques.
  • 20 verlofdagen en 12 ADV dagen/ jaar. Je werkt 40u/week.
  • Opleidingen die nodig zijn om het productgamma te leren kennen, maar ook om jouw competenties en vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Werken in een groene en filevrije omgeving. Je werkt in een modern en nieuw kantoorgebouw gelegen in een bedrijventerrein in Waver Noord. Bushalte op 500m. Ruime parkeergelegenheid naast het gebouw. Hier zie je waar het bedrijf gelegen is.

Dit zeggen medewerkers die bij Sabemaf werken:

“Je kan voor vragen terecht bij collega’s en directie. Samen wordt er dan naar oplossingen gezocht.” “Onze CEO kent ons allemaal en begroet ons iedere morgen.”
“Hier wordt rekening gehouden van de input van alle medewerkers, techniekers, werfleiders, sales medewerkers, …. Elk project is teamwerk en iedere medewerker is een schakel in de ketting.”
“Bij Sabemaf wordt geïnvesteerd in vernieuwing en verbetering. Nieuwe software, degelijk werkmateriaal, …. In de zomer van 2018 zijn we verhuisd naar een modern kantoor, helemaal in het groen.”

Geïnteresseerde kandidaten sturen hun kandidatuur zo snel mogelijk naar Marleen Jeuris, Sabemaf, avenue Léonard de Vinci te B-1300 Waver, tf 010 47 12 12, fax : 010 47 12 24, e-mail : job@sabemaf.be.

Voor meer informatie over Sabemaf kan u terecht op onze website www.sabemaf.be

Categorieën