Dispatcher Service Planner Wallonië/Brussel

You are here: Home \ Contact \ Dispatcher Service Planner Wallonië/Brussel

Dispatcher Service Planner Wallonië/Brussel

Sabemaf n.v., een toonaangevend bedrijf in het ontwerp, de installatie en de dienst na verkoop van professionele keukens, is op zoek naar versterking van haar team door de aanwerving van een Dispatcher Service Planner voor haar dienst na verkoop.

Functie:

• Je beantwoordt de telefonische oproepen van onze klanten of behandelt hun aanvragen die via e-mail binnenkomen.
• Je registreert technische servicetickets in ons ERP-systeem en wijst ze toe aan de technici buitendienst.
• Je communiceert essentiële informatie zodat de servicetechnici hun werk in optimale omstandigheden kunnen uitvoeren.
• Je informeert je contactpersonen over je acties, stelt herstellingsofferten op en sluit dossiers af zodra de herstellingen zijn afgerond
• Je werkt nauw samen met je directe collega’s, interne of externe leden van de dienst na verkoop, evenals met de verantwoordelijken van het magazijn en de boekhouding.
• Afhankelijk van je affiniteiten en technische vaardigheden zorg je voor mondelinge oplossingen om te voorkomen dat je een technicus ter plaatse moet sturen.

Profiel:

• Jouw prioriteit is om de klant tevreden te stellen door oplossingen te bieden voor de problemen die zich voordoen.
• Je hebt ervaring met de installatie van professionele keukens of in een gelijkaardig domein
• Je hebt een grote belangstelling voor technische producten en nieuwe technologieën
• Je hebt goede organisatorische en planningsvaardigheden
• Je bent ordelijk, hebt een passie voor kwaliteit, bent flexibel en houdt je graag aan deadlines
• je hebt een nauwgezette administratieve aanpak en een goede beheersing van IT-tools
• je bent een teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden in het Frans en het Nederlands
• Je bent niet bang om de nodige verantwoordelijkheden op te nemen en beslissingen te treffen.

Wat bieden we jou ?

• Een stabiele functie in een familiebedrijf met een aangename werksfeer en fijne collega’s met teamspirit
• Een grondige opleiding door de huidige verantwoordelijke, die in 2024 met pensioen gaat
• De middelen die je nodig hebt om je werk efficiënt uit te voeren
• Een motiverend salaris in verhouding met je ervaring
• Groepsverzekering
• Hospitalisatieverzekering
• Een 13e maand
• Eco cheques
• 12 bijkomende ATV-dagen

Als klantenservice en tevredenheid uw prioriteiten zijn, stuur dan snel uw CV naar Marleen Jeuris op job@sabemaf.be! We garanderen je een antwoord.

Voor meer informatie over Sabemaf en haar activiteiten, klik op www.sabemaf.be

Categorieën